Întrebări frecvente

Pentru a cumpara produsele noastre oferite spre vanzare este necesar sa plasați o comanda pe site fără a fi necesar aveți un cont creat. Procedura de cumpărare este cât se poate de simplă urmând pașii de mai jos:

  1.  Alegeți produsul sau produsele dorite în coș folosind butonul „Adaugă în coșgăsit în fiecare pagină a produsului sub preț.

  2.  Accesați pagina „COȘ” din meniul site-ului pentru a vizualiza produsele adaugate in cos.

  3.  In josul paginii „COȘ” apasati butonul „La finalizare comanda” si veti fi redirectionat catre pagina de plasare comanda.

  4.  In pagina „Continua finalizare comanda” va trebui sa va introduceti datele de livrare cat si modalitatile de livrare si de plata.

  5.  Ultimul pas este apasați pe butonul „Plasare comandă”, iar noi vom primi și procesa comandă în maximum 2 zile lucrătoare.

De asemenea, puteți plasa comanda și telefonic. Agenții nostri vă stau la dispoziție de luni pana vineri intre orele 9:00 si 18:30 la numărul de telefon: 0371900004

Cum platesc?

Plata Ramburs

Plata produselor se poate face ramburs, in numerar la primirea comenzii.

Plata Online

Plata produselor se poate face cu card de debit sau credit prin intermediul procesatorului MobilPay, plata fiind securizata la cel mai inalt nivel prin sistemul 3D Secure. Nu este perceput niciun comision pentru tranzactii, cardurile acceptate sunt Visa si Mastercard.

Transfer Bancar – Ordin de Plata

Plata prin transfer bancar se poate face selectand aceasta optiune la finalizarea comenzii. Detaliile de plata le veti primi prin e-mail, iar comenzile achitate prin transfer bancar sunt considerate valide dupa primirea dovezii de plata.

Cum se livreaza produsele?

In functie de volumul comenzii, dar si de zona de livrare, produsele sunt livrate prin flota proprie sau prin curierat rapid.

In cat timp se livreaza produsele?

Pentru produsele aflate pe stoc, timpul de livrare este de 1-3 zile lucratoare. Pentru produsele care nu sunt pe stoc, timpul de livrare este stabilit in momentul confirmarii comenzii.

Transportul este gratuit pentru orice produs?

Livrarea pieselor se efectuează contra cost deoarece utilizăm propria flotă pentru a asigura siguranța produselor. În plus, fiecare livrare este asistată de un ajutor al șoferului, pentru a garanta descărcarea în condiții optime și sigure.

Pot comanda oriunde in tara?

Da, livram in orice localitate din Romania.

Cum se face livrarea produselor voluminoase?

Produsele de dimensiuni mari sau cu greutate mare necesita o atentie sporita in momentul manipularii si transportului, preferam astfel sa le livram cu flota proprie.

Pot primi produsele si in weekend?

Puteti primi produsele livrate prin curierat si sambata, va rugam sa ne specificati acest lucru la plasarea comenzii.

Oferiti servicii de montaj?

Montajul produselor care necesita acest lucru se poate face contra cost in Bucuresti si in anumite localitati. Va rugam sa ne contactati pentru a gasi solutia potrivita pentru dumneavoastra.

Cum pot alege data si ora livrarii?

La plasarea comenzii, puteti alege data livrarii, aspect conditionat de disponibilitatea in stoc a produselor. Daca doriti un anumit interval orar pentru livrare, va rugam sa ne mentionati acest lucru, putand stabili si ulterior cu persoana responsabila a firmei de curierat.

Cum aplic un cupon de reducere?

Poti aplica un cod valid de cupon in cosul de cumparaturi.

Cum pot amana sau anula o comanda?

Poti anula sau amana comanda oricand pana la momentul livrarii produselor. Pentru acestea, te rugam sa ne contactezi telefonic sau prin email in cel mai scurt timp.

Pentru produsele achitate prin ordin de plata, se va face returnarea sumei integrale.

Confirmarea comenzii

Dupa plasarea comenzii, veti fi contactat de operatorii nostri telefonic sau prin e-mail in vederea confirmarii acesteia, in maxim 2 zile lucratoare.

Cum pot primi mai multe informatii despre un produs?

Pentru orice intrebari, consultantii nostri sunt fericiti sa te ajute telefonic la numarul 0371.900.004 sau prin e-mail la office@mobarta.ro

Dimensiuni

Dimensiunile fiecarui produs se regasesc in pagina fiecaruia si sunt scrise in sistem Lungime x Adancime x Inaltime. Dimensiunile scrise sunt cele totale, exceptie facand paturile, unde dimensiunile notate sunt cele ale saltelei potrivite.

Culoare

Ne straduim sa redam cat mai bine claritatea produselor si a culorilor in pozele acestora, dar, in functie de culorile monitorului, display-ului, culorile pot diferi. In paginile produselor se poate regasi codul de culoare pentru acestea.

Produsele din aceeasi colectie vor avea intodeauna aceleasi culori.

Material

Fiecare produs din portofoliul nostru este atent selectat si este construit din materiale calitative. In pagina fiecarui produs se gasesc informatii despre acest aspect.

Intretinere

Recomandam intretinerea produselor fara folosirea solutiilor din comert, acestea se pot sterge cu o carpa moale uscata, sau inmuiata in apa sau o solutie din apa si sapun.

Montaj

Produsele pot necesita sau nu montaj, aspect mentionat in pagina fiecarui produs.

Produsele care necesita montaj vin insotite de schita si toate partile necesare pentru acesta.

Dimensiunile sunt ajustabile?

Produsele de pe site-ul nostru au dimensiuni fixe, majoritatea aflandu-se deja pe stoc si nu pot fi ajustate.

Produse care nu se afla pe stoc

Pentru a afla cand un produs va reveni in stocul nostru, te rugam sa ne contactezi telefonic sau prin e-mail.

Produse cu pret redus

Reducerea de pret este valabila un interval de timp limitat, in functie de stocul si de disponibilitatea produselor.

Ce fac daca un produs a ajuns defect?

La Mobarta, speram ca fiecare client sa fie multumit de produsele primite. Avem grija deosebita la ambalarea acestora, dar stim ca uneori lucrurile pot decurge gresit si ca pot exista situatii care necesita inlocuirea unor produse sau piese din acestea. Te rugam sa accesezi pagina PRODUS DEFECT si sa ne contactezi completand formularul.

Cum pot returna un produs?

Conform OUG nr 34/2014, cumparatorul are dreptul de a se retrage din Contract, respectiv returnarea bunului achizitionat online, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare a returului. Inregistrarea unui retur se face completand formularul acesta (click aici) , iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp posibil pentru a finaliza procesul de returnare.

Returnarea banilor

Returnarea banilor se va face in termen de maxim 14 zile de la data primirii cererii de returnare, in contul bancar oferit in formularul de retur, dar nu inainte de a fi primite produsele. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.

Garantie de calitate

Produsele comercializate de mobarta.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme cu legislatia in vigoare, fiecare produs fiind insotit de certificatul de garantie. Clientul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prescriptiile din certificatul de garantie. Reclamatiile se transmit in scris pe adresa office@mobarta.ro, insotite de numarul comenzii si al facturii, motivul reclamatiei, se pot atasa poze care sa ateste acesta din urma.